INFORMACIJE ZA PACIJENTE
Dobrodošli na stranicu SalonaMED-a s informacijama za pacijente. Ovdje možete pronaći sve što vam je potrebno za uspješan i siguran dolazak na pregled, kao i korisne upute o našim uslugama.
Kako do nas i kontakt
SalonaMED zdravstveni centar Solin.
Ulica grada Vukovara 15,
21210 Solin,
Hrvatska
Radno Vrijeme: Pon - Pet: 07:00 - 20:00
Kontakti po djelatnostima

MEDICINSKA POLIKLINIKA
Prizemlje SalonaMED bolnice:
+385 (0) 95 770 2818
info.poliklinika@salonamed.hr

RADIOLOŠKA POLIKLINIKA
-1 etaža (podrum) SalonaMED bolnice:
+385 (0) 95 540 41 16
info.radiologija@salonamed.hr

OFTALMOLOŠKA POLIKLINIKA
Drugi kat SalonaMED bolnice:
+385 (0) 99 863 0886
info.oftalmologija@salonamed.hr
Važni dokumenti i obrasci
Ortopedska bolnica i medicinska poliklinika
Važni dokumenti i obrasci
Radiološka poliklinika
Često postavljana pitanja i bitne informacije
Ovdje pogledajte odgovore na najčešća pitanja koja vam pomažu brzo pronaći važne informacije i riješiti nedoumice.
Kako mogu zakazati pregled?
Pregled možete rezervirati putem online prijavnog obrasca na našoj web stranici, telefonski ili osobno na prijamnom pultu SalonaMED.
Što trebam donijeti na pregled?
Obavezno ponesite osobnu i zdravstvenu iskaznicu, uputnicu (ako je potrebna) te sve relevantne medicinske nalaze i popis lijekova koje uzimate.
Kako mogu otkazati ili promijeniti termin?
Termin možete otkazati ili promijeniti online, telefonski ili putem emaila. Molimo da odjavu izvršite najmanje 24 sata unaprijed.
Je li moguće dobiti rezultate pretraga elektroničkim putem?
Elektronska dostava vaših medicinskih nalaza bit će omogućena odmah po uspješnoj verifikaciji vaše e-mail adrese.
Mogu li dovesti pratnju na pregled?
Pratnja je dozvoljena, posebice za djecu, starije osobe i osobe s invaliditetom. Tijekom posebnih epidemioloških mjera moguće su ograničenja.
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Plaćanje je moguće gotovinom, karticama, online te obročno do 12 rata bez kamata.
Koje su vaše mjere sigurnosti i higijene?
Provodimo redovitu dezinfekciju prostora, nošenje maski i kontrolu broja osoba u čekaonici radi vaše sigurnosti.
Kako mogu podnijeti pritužbu ili pohvalu?
Povratne informacije možete ostaviti putem online obrasca, emaila ili osobno na prijemu. Svaka sugestija pridonosi poboljšanju naših usluga.
